Thursday, February 16, 2012

an uran sa abril - ayaw baya paghali 7" 1982

buli suon baga, sayo na naman ini na ako nadiskubri niyan na bulan. di ko ini sigurado kun ma-o ini an april showers na nagkanta san abandon ship sadto na 1985. medyo may diyo na haging an tunog pero an pangaran san banda may-on sin "the", so bali an pangaran ay the april showers diri april showers. niyan ko lang ini na-imod, kaya siguro hari-unon na naman sini an mga ka-vibes ko. an huna ko sini wara pa sa kanira an may aram sini. pan-o man ma-araman buwa man ugang ini katunog lang saka hinimo ko lang and butangan pero mayad kay diri kila, mag-irihi na naman sira sini, o sige bati-on niyo na lang, ayt.

ayaw baya paghali...

awtomatik...

4 comments:

NOISEBOX said...

pucha!!! mukang eto nga sila, 90% chance kasi sa boses, pero yun style mejo iba...sigurado kun ma-o ini an april showers na nagkanta san abandon ship sadto na 1985

cino_pacino said...

asteeg no!!!!?? uhmmmm..... raterat in da haus.

randybazooka said...

Say woooot ?!!

cino_pacino said...

eehhhehehehe... hataw???!!! uhmmm.... uder?